احسان علیخانی در فیس بوک..

 

سلام..احسان علیخانی در فیس بوکش نوشت..اربعين امسال بهترين زمزمه براي من شد صداي علي 3 ساله بين اين همه بچه معصوم كه مبتلا به سرطان شدن اومدم بيرون گفتم يا امام حسين اگه جواب اين بچه رو ندي ميخواي جواب يكي مثل منو بدي ؟! يه كاري بكن براشون دعا كنين مخصوصا مادراشون كه حالشون خيلي خرابه ...خيلي

 

 

 

 

 

 

 

هر سال تو این لحظه ها حالم همینه...
سلام
سال نو مبارک...بازم مثل همیشه عذر تقصیر دارم از تاخیرم...
امیدوارم بهترین سال عمرتون باشه
تمام تلاش من و دوستانم شد برنامه سه ستاره که امیدوارم حالتون رو بد نکرده باشم
از همه کسانی که در طول زمستان به من کمک کردن سپاسگزارم
فروردین 93
احسان علیخانی

 

 

 

 

احسان علیخانی در فیس بوک..

 

سلام..احسان علیخانی در فیس بوک ضمن قرار دادن عکس فوق نوشت : ساده ترین و عمیق ترین حقیقت زندگی ، مـــــادر است ...به سادگی تو را می بخشد و عمیق ترین عشق را نثارت میکند ..تنها تناقض دنیا که عاشقانه دوستش دارم ! خدایا لطفاً بی خطر ترین مخلوقت را از زندگی ما نگیر ... "روز میلاد حضرت یاس مبارک"..

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 15:57 ] [ selena ]

[ ]